Det sagde eksperterne…

 

26 ledende nordiske og globale virksomheder, internationale eksperter og futurister berigede deltagerne med de nyeste og dybeste indsigter og perspektiver om den digitale transformation. Vi bringer her artikler med seks af foredragsholderne. Læs blandt andet:

’For mange antagelser kvæler innovationen’ med den tidligere topchef hos SAP Jim Hagemann Snabe, der taler for, at virksomheder må udfordre gængse antagelser for at skabe en bedre fremtid for dem selv og for samfundet.

Og futuristen Stefan Hyttfors, som i ’Det gamle skal foregå, så der kan komme noget nyt’ siger, at de eksponentielle teknologier vil disrupte alle industrier i løbet af de næste ti år.

Nordnets CTO, Tuva Palm, påpeger i ’Machine learning skal give bankkunder personaliserede produkter’, at nye digitale teknologier vil forandre brugeroplevelsen.

Den digitale guru og globale thought leader, Brian Solis stiller i ’Topledere skal belønne forandring i stedet for forbedring’ op til en Q&A.

I ’Årets CMO: Data afgør, hvordan vi agerer i markedet’ fortæller Momondos globale CMO, Tore Pein Jensen, om CMOens nye rolle, og hvordan data dikterer marketingsinitiativer.

Mens der er fokus på kundernes behov i ’Kundefavorit kender hvert et segment’ med Swedbanks head of Customer Intelligence, Mats Ferm.